UVJETI I ODREDBE

Korištenjem ove web stranice prihvaćate Uvjete korištenja.

Sadržaj na ovoj web stranici piše Lanterna restaurant and apartments tim i zaštićen je autorskim pravima. Ako u samom sadržaju nije drugačije navedeno, imate pravo pogledati, kopirati, ispisati i distribuirati (ali ne i modificirati) sadržaj na ovom web mjestu, pod uvjetom da sadržaj koristite u informativne, nekomercijalne svrhe i ako ste postavili autorska prava obavijest o sadržaju koji upotrebljavate.

ELEKTRONSKA KOMUNIKACIJA

Posjećivanjem i korištenjem web stranice www.lanterna.hr prihvaćate elektroničku komunikaciju. Ovime prihvaćate da svi ugovori, obavijesti, komunikacije i drugi sadržaji koji su vam dostavljeni elektroničkim putem ispunjavaju zakonski okvir kao da su realizirani u pisanom obliku. Ako posjetitelj ili korisnik nema adresu e-pošte ili unese netočnu adresu ili ne može primiti e-poštu iz tehničkih razloga, prodavač nije dužan obavijestiti korisnika o narudžbi ili bilo kojim drugim pojedinostima vezanim uz plaćanje, povrat sredstava, prigovore itd. Odabirom opcije Pretplata na newsetter dajete nam pristanak za elektroničko uključivanje u naše marketinške i druge aktivnosti navedene u Pretplati na newsletter. Nema daljinskih troškova komunikacije.

OBAVIJEST O SLANJU PISMENOG PRIGOVORA

Sukladno Zakonu. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne Novine 41/14) obavještavamo naše goste da mogu podnijeti žalbu na kvalitetu naših usluga u pisanom obliku u našim poslovnim prostorijama, a potvrdu primitka prigovora dobiti ćete istog dana. Prigovor se može poslati i: poštom na adresu: Lanterna restaurant and apartments Pašman 28 23262, Pašman, Croatia. Ili na email adresu: info@lanterna.hr. Poslati ćemo pisani odgovor na prigovor potrošača najkasnije u roku od 15 dana od dana primitka pismenog prigovora.

TRAJANJE UGOVORA

Ugovor koji je potrošač sklopio o kupnji i prodaji usluga jednokratni je ugovor koji se troši isporukom robe ili usluga od strane trgovca i plaćanjem od strane potrošača, u slučaju da se ne raskine. Ovi su Opći uvjeti sastavni dio sklopljenog Ugovora između potrošaća i trgovca.

RJEŠAVANJE SPOROVA

Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova: U slučaju spora između gosta i Lanterna restoran i apartmana, gost može podnijeti izvještaj Sudu časti Hrvatske gospodarske komore ili prijedlog za mirenje u centrima za mirenje. Postupak pred sudovima časti iz stavka 1. ovoga članka provest će se u skladu s Pravilnikom o Sudu časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori i Pravilnikom Suda časti pri Hrvatskoj obrtničkoj komori. Mirenje pred središtima za mirenje iz stavka 1. ovoga članka provodi se u skladu s odredbama Zakona o mirenju, te u skladu s Pravilnikom o mirenju centra za mirenje iz stavka 1. ovoga članka. Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska obrtnička komora, uz suglasnost ministra nadležnog za zaštitu potrošača, donijet će odluke o troškovima u postupcima pred Sudom časti Hrvatske gospodarske komore i Sudom časti Suda Republike Hrvatske. Hrvatska obrtnička komora. Internetsko rješavanje sporova: Sporovi koji proizlaze iz internetskih kupnji također se mogu riješiti putem tijela Europske komisije za internetsko rješavanje sporova (ODR) putem sljedeće poveznice ec.europa.eu/consumers/odr. To znači da za problem tijekom internetske kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) možete podnijeti žalbu na brži i jednostavniji način na gornjoj poveznici, a žalbu možete podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU. Sve moguće sporove nastojati ćemo riješiti sporazumno, a u slučaju spora nadležan je sud u Zadru.

Zadnja revizija: : 27.04. 2022.

APARTMANI

Naše najbolje ponude

KONTAKT

    Ime i prezime :


    Email adresa :


    Poruka :