Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova: U slučaju spora između gosta i Lanterna restoran i apartmana, gost može podnijeti izvještaj Sudu časti Hrvatske gospodarske komore ili prijedlog za mirenje u centrima za mirenje. Postupak pred sudovima časti iz stavka 1. ovoga članka provest će se u skladu s Pravilnikom o Sudu časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori i Pravilnikom Suda časti pri Hrvatskoj obrtničkoj komori. Mirenje pred središtima za mirenje iz stavka 1. ovoga članka provodi se u skladu s odredbama Zakona o mirenju, te u skladu s Pravilnikom o mirenju centra za mirenje iz stavka 1. ovoga članka. Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska obrtnička komora, uz suglasnost ministra nadležnog za zaštitu potrošača, donijet će odluke o troškovima u postupcima pred Sudom časti Hrvatske gospodarske komore i Sudom časti Suda Republike Hrvatske. Hrvatska obrtnička komora. Internetsko rješavanje sporova: Sporovi koji proizlaze iz internetskih kupnji također se mogu riješiti putem tijela Europske komisije za internetsko rješavanje sporova (ODR) putem sljedeće poveznice ec.europa.eu/consumers/odr. To znači da za problem tijekom internetske kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) možete podnijeti žalbu na brži i jednostavniji način na gornjoj poveznici, a žalbu možete podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU. Sve moguće sporove nastojati ćemo riješiti sporazumno, a u slučaju spora nadležan je sud u Zadru.